تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۹۹۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تدارک بیش از ۱۰۰ برنامه‌ دفاع مقدس توسط لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان  
  فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بیش از یکصد برنامه متنوع در این مجموعه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود که رزمایش و یادواره شهدا از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.
 

  فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بیش از یکصد برنامه متنوع در این مجموعه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود که رزمایش و یادواره شهدا از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

سرتیپ دوم پاسدار حسن حسین‌نژاد  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بخشی از برنامه های لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری بزرگداشت روز سرباز، یادواره شهدای ۳۱ شهریور، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و آمادگی شرکت در رژه ۳۱ شهریور از جمله برنامه‌های تعین شده برای این هفته است.

وی افزود: همچنین خاطره گویی با حضور راویان دفاع مقدس و چندین برنامه فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های این هفته است.

سردار حسین نژاد تصریح کرد: همواره فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را می توان در ابعاد شخصیتی شهدای دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا مشاهده کرد به همین جهت برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ارزش های دفاع مقدس باید با بهترین محتوا به جامعه منتقل شود.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در جهان بی‌نظیر است و امام خمینی(ره) نیز بارها تاکید داشتند که قیام ما الگویی از قیام امام حسین (ع) است.

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دشمن پس از هشت سال جنگ تحمیلی هنوز میدان را رها نکرده و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرد.

وی یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی اکنون در جنگ روانی، تمام توان خود را به میدان آورده‌اند اما اقتدار نیروهای مسلح و دستاوردهای با ارزش این نظام اسلامی در میدان های مختلف دشمن را ناکام کرده است.

 پیش از این مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز از برگزاری ۶ هزار برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در سراسر استان خبر داده بود.

هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می شود و از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار